Axe Body Spray har valgt at træde ind i krigen om den Hellige gral og i Japan lavet en reklame-serie med personer fra spillet sammen med bestemte dufte.

Tohsaka, der er kendt for sine røde farver, har ‘Citrus’ duften på grund af efterårsforbindelsen. Duften ‘Citrus’ er beskrevet som “en frisk citrusduft”, der er nyttig til at gå ud i, fordi den har en let naturlig duft.

Sakura har ‘Aqua’ duften, der beskrives som “en vandig frisk duft, der giver dig selvtillid.” AXE valgte ‘Aqua’, fordi kirsebærblomster (eller sakura på japansk) repræsenterer selvtillid og myntebroschen på Sakura bryst inspirerer friskhed.

Den unge Illya er parret med den rene ‘savon’ duft. AXE siger, at duften er nyttig til at tage på efter træning eller efter et måltid for at forfriske dig selv, og at det er godt til at give et rent indtryk.

Den vigtigste illustration til samarbejdet er Gilgamesh sammen med den mest populære duft i Japan, ‘Essence’. Duften anbefales til rene mænd på den kongelige sti og har en kombination af noget frugtagtigt, blomstrende og trælugt.

Læs mere

Tagged i: