I 2016 blev Kumamoto, på Japans sydlige ø Kyushu, ødelagt af en række jordskælv, der var så alvorlige, at de beskadigede dele af regionens historiske 400-årige slot. Med et stort antal lokale beboere fordrevne og boede i midlertidige boliger efter katastrofen, var Nestlé Japan hurtigt i stand til at give en hånd, der sammen med Kumamon, regionens rødhårede, sorte bjørne maskot, ville øge moralen og rejse midler til genopbygning i området.

▼ Kæk Kumamon

Ny KitKat rejser midler til jordskælvsbeskadigede Kumamoto-region

▼ “Itadakimasu!” (“Tak for mad!”) Kumamon Ny KitKat rejser midler til jordskælvsbeskadigede Kumamoto-region

▼ Sulten Kumamon Ny KitKat rejser midler til jordskælvsbeskadigede Kumamoto-region

▼ Glad Kumamon Ny KitKat rejser midler til jordskælvsbeskadigede Kumamoto-region

Kilde

Kategoriseret i:

Tagged i: