Det er 50 år siden, at KitKat debuterede i Japan, og i det halve århundrede er de ikoniske chokoladeovertrukne vafler vokset til at dække en bred vifte af smagsvarianter, der dækker alt fra sake til doughnuts.
For at fejre dette milepælsjubilæum, kommer en ny KitKat til butikker rundt om i Japan, og den hedder KitKat Mini Yokubari Double Whole Wheat Biscuit in & Original.
“Yokubari” oversættes til “grådighed” på dansk, og det er præcis, hvad denne nye udgivelse uforskammet handler om, da den ikke blot indeholder en men to forskellige KitKat-smage i den ene bar.
Ifølge Nestlé er dette den første dobbeltsmags-KitKat, der udkommer i Japan, og de to varianter, der er valgt til dette match made in heaven, giver dig mulighed for at nyde den moderate sødme af KitKat-mælkechokolade sammen med den sprøde konsistens af hele hvedekiks.
For at hjælpe med at promovere det nye produkt har Nestlé hyret Japans fremmeste mester i overraskende kombinationer, manden, der engang berømt kombinerede en pen med en ananas og blev et verdensomspændende fænomen – Piko Taro.
Piko Taro er faktisk selv en mester i dualitet, da manden, der spiller ham, også har en anden scenepersona, Daimaou Kosaka, som er meget mindre flamboyant og ti år yngre, ifølge hans biografi.
Som de officielle ambassadører for dette nye produkt påtager Pikotaro rollen som performer, mens Daimaou Kosaka påtager sig rollen som kreativ direktør for de reklamerne.
Og hvis du undrer dig – ja, der er en ny video i PPPAP-stil til kampagnen, som du kan se nedenfor.