
Historie og billede er også blevet afsløret for den nye serie, der begynder til juli 2018 og omhandler “college livet”.
Korte nyheds opslag


Historie og billede er også blevet afsløret for den nye serie, der begynder til juli 2018 og omhandler “college livet”.

TV Tokyo meddelte, at Yamishibai: Japanske Ghost Stories tv-anime-serien får en sjette sæson, der vil få premiere til juli. Den nye sæson vil fortælle historier om “kendte naturfænomener.”

Udgivelsesdato: August 2018, lavet af Gray Parka Service.



Kenjiro Tsuda, Takehito Koyasu, Issei Futamata, Banjou Ginga og Chafurin er kommet med på rollelisten.

Udgivelsesdato: September 2018, lavet af: Union Creative


Blandt Suntorys udvalg finder vi All-Free, en nul-alkohol, nul-kalorie øl. Solgt i dåser og glasflasker, og med en tiltalende gylden farve på selve drikkevaren, All-Free var designet til at replikere følelsen og atmosfæren ved at drikke en normal øl, men uden beruselsen. Men Suntory har undset, at det autentiske øllignende udseende kan få folk til at føle sig selvbevidste om at drikke All-Free på kontoret, så nu er det udgivet en klar version, kaldet All-Free All-Time, der er pakket i plastflasker for at den ser mere ud som den uskyldige sodavand den faktisk er.


Den officielle hjemmeside for tv-anime serien baseret på Seiichi Takayama og Yukisans The Master of Ragnarok & Blesser of Einherjar (Hyakuren no Haō to Seiyaku no Valkyria) light novel serien afslørede en ny teaser video og en udskiftning på rollelisten.

Den anerkendte regissør Makoto Shinkai (your name., The Garden of Words) tog en pause fra at lave spillefilm for at samarbejde med bandet Sukima Switch om deres nyeste musikvideo. Sangen hedder “Mr. Kite” og fokuserer på livet for to teenagere og deres overgang til arbejdslivets verden i voksenalderen.
Seerne kan bemærke, at der er et overordnet tema, der fremhæver japanske byggearbejdere. Musikvideoen er ikke kun for at fremme Sukima Switchs nye album. Det er også et samarbejde med Japans Taisei Corporation, en virksomhed med fokus på civilingeniør arbejde, ejendomsudvikling og konstruktion. En 30-sekunders version af videoen skærer musikken helt væk til fordel for stemmen af en af de reklamens personer.
Den længere version af reklamen kombinerer tidligere animerede optagelser fra en 30-sekunders annonce for Taisei, som Shinkai producerede i 2014. Denne annonce fokuserede udelukkende på den mandlige karakter set i ovenstående musikvideo. Han fortsætter med at blive medlem af Taisei Corporation og arbejder som ingeniør på Noi Bai International Airport, der betjener hovedstaden i Vietnam.

Udgivelsesdato Slutningen af august 2018, lavet af Bellfine.


Udgivelsesdato: Slutningen af august 2018, lavet af: MegaHouse.
Note: Dette er en genudgivelse i andre farver.


Shueisha (udgiver af DragonBall, Naruto, One Piece, Attack on Titan) ruller et eksperiment ud, der kan ændre manga udgivelser. Kend for deres Weekly Shonen Jump-magasin, har forlaget lanceret en app og et websted kaldet Jump Rookie.
Jump Rookie er en gratis annonce-understøttet portal, hvor brugere selv kan udgive på. Hver manga har funktioner som “synes om”, “følg” og “kommenter”. Serier, der får flere engagementer, vises på startskærmen, og siderne ruller nedad for at blive bedre læst på smartphones. Mens Shueisha er forbundet med shounen demografien, kan læsere også finde seinen, shoujo og josei værker der.
Men den rigtige game changer er, at skaberne beholder 100% af annonceindtægterne. For Shueisha er Jump Rookie en måde at evaluere ungt talent på og identificere stigende tendenser, som kan overføres til deres flagskibs magasiner.

Den officielle hjemmeside for One Room TV anime serien har afsløret de ny folk bag, et billede og at One Room anden sæson anime serien får premiere den 2 juli.
Kilde
Den længst kørende danske side om anime, manga og moderne japansk kultur
© AnimeGuiden 2000-2025
Lavet af WLE