TV Tokyo meddelte, at Yamishibai: Japanske Ghost Stories tv-anime-serien får en sjette sæson, der vil få premiere til juli. Den nye sæson vil fortælle historier om “kendte naturfænomener.”
Kilde

TV Tokyo meddelte, at Yamishibai: Japanske Ghost Stories tv-anime-serien får en sjette sæson, der vil få premiere til juli. Den nye sæson vil fortælle historier om “kendte naturfænomener.”

Japanske fans stemte for en liste over de mest feminine anime fyre/mænd, og den fokuserer stærkt på personer, hvis mandlige side stikker ud mere i modsætning til de søde feminine traps.

Udgivelsesdato: August 2018, lavet af Gray Parka Service.


Cosplayeren Chihiro er en stor fan af Fate/ serien og besluttede at blive Nero Claudius, den femte romerske kejser.

Overskriften siger egentlig det hele. Derfor glæde, så derfor: Dansende Miku.


Kenjiro Tsuda, Takehito Koyasu, Issei Futamata, Banjou Ginga og Chafurin er kommet med på rollelisten.

Serveren bøvlede igen, jeg overvejer at kigge efter en anden /en anden opsætning snart. Det vil dog også betyde at der overvejes en Patreon, for det bliver ikke billigt, så det kunne være rart hvis dem der læser siden også spæder til – til gengæld er reklamerne allerede væk som folk måske har bemærket.
Det var igen nogen eller noget der angreb samme sted som altid på siden. De kom aldrig ind og kunne overtage siden, men den konstante belastning ledte til at en af tabellerne i databasen blev korrupt. Heldigvis kunne der rulles tilbage, men det betyder dog at der er fem dage i sidste uge der skal gendannes når jeg har tid.

Udgivelsesdato: September 2018, lavet af: Union Creative


Blandt Suntorys udvalg finder vi All-Free, en nul-alkohol, nul-kalorie øl. Solgt i dåser og glasflasker, og med en tiltalende gylden farve på selve drikkevaren, All-Free var designet til at replikere følelsen og atmosfæren ved at drikke en normal øl, men uden beruselsen. Men Suntory har undset, at det autentiske øllignende udseende kan få folk til at føle sig selvbevidste om at drikke All-Free på kontoret, så nu er det udgivet en klar version, kaldet All-Free All-Time, der er pakket i plastflasker for at den ser mere ud som den uskyldige sodavand den faktisk er.


Den officielle hjemmeside for tv-anime serien baseret på Seiichi Takayama og Yukisans The Master of Ragnarok & Blesser of Einherjar (Hyakuren no Haō to Seiyaku no Valkyria) light novel serien afslørede en ny teaser video og en udskiftning på rollelisten.

Den anerkendte regissør Makoto Shinkai (your name., The Garden of Words) tog en pause fra at lave spillefilm for at samarbejde med bandet Sukima Switch om deres nyeste musikvideo. Sangen hedder “Mr. Kite” og fokuserer på livet for to teenagere og deres overgang til arbejdslivets verden i voksenalderen.
Seerne kan bemærke, at der er et overordnet tema, der fremhæver japanske byggearbejdere. Musikvideoen er ikke kun for at fremme Sukima Switchs nye album. Det er også et samarbejde med Japans Taisei Corporation, en virksomhed med fokus på civilingeniør arbejde, ejendomsudvikling og konstruktion. En 30-sekunders version af videoen skærer musikken helt væk til fordel for stemmen af en af de reklamens personer.
Den længere version af reklamen kombinerer tidligere animerede optagelser fra en 30-sekunders annonce for Taisei, som Shinkai producerede i 2014. Denne annonce fokuserede udelukkende på den mandlige karakter set i ovenstående musikvideo. Han fortsætter med at blive medlem af Taisei Corporation og arbejder som ingeniør på Noi Bai International Airport, der betjener hovedstaden i Vietnam.

Udgivelsesdato Slutningen af august 2018, lavet af Bellfine.
