Suntory frigiver nye Pepsi-sodavand kun til salg i Japan

Efter at have bragt os lækre limited edition-smage som Sakura og julekage, har der været stille på Pepsi-fronten i Japan på det sidste.  Det viser sig, at det var fordi de var hårdt igang med at skabe endnu en smagssensation, med et helt nyt mærke af Pepsi cola, der kan købes fra den 17. april.

Ifølge Suntory, der er de japanske producenter af Pepsi, er den nye “J-Cola”, der er en del af deres “Japan & Joy Cola”-koncept, et nyt strategisk mærke, der er designet til at appellere til den lokale smag. Det er afprøvet på 100 cola-elskende kunder under udviklingen .

Ifølge resultaterne af undersøgelsen er en rig, dyb smag og en forfriskende eftersmag to af de vigtigste ting for landets mest kræsne cola-drikkere, og den nye J-Cola viser sig at levere netop det i tre forskellige sorter: Regular , Zero og en ny type, de kalder “Midnight” (Midnat).

Regular Pepsi J-Cola indeholder en Japan-specifik blanding af krydderier og citrus med en smag, der lover at være så tilfredsstillende, at den snart bliver “Japans foretrukne cola”. Drikken siges at have en skarp, velafbalanceret smag, med en skarp og forfriskende eftersmag, der vil glæde dine smagsløg fra den allerførste slurk.

Pepsi J-Cola Zero bruger de samme ingredienser som den almindelige slags, kun med nul kalorier.

Det mest spændende produkt i den nye linje er Pepsi J-Cola Midnight, som Suntory siger, at de besluttede at oprette efter cirka halvdelen af ​​undersøgelsen, svarede respondenterne, at de regelmæssigt drak Pepsi om aftenen og om natten. Ifølge selskabet er denne slags, der kommer fyldt med den aromatiske smag af cassis, en perfekt partner til at hjælpe dig med at nyde “en lang aften”.

Kilde

Kategoriseret i:

Tagged i:

,